fbpx
8 Αντιφλεγμονώδεις τροφές που πρέπει να τρώτε καθημερινά
8 Αντιφλεγμονώδεις τροφές που πρέπει να τρώτε καθημερινά

Ένα από τα μεγαλύτερα δώρα που μπορούμε να κάνουμε στον οργανισμό μας είναι να τρεφόμαστε σωστά και υγιεινά ώστε με όλα τα θρεπτικά συστατικά που θα λαμβάνουμε να έχουμε ενέργεια και να αντιμετωπίζουμε τις φλεγμονές που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία μας. Η διατροφή αποτελεί έναν  πολύτιμο σύμμαχο σε αυτή τη «μάχη» με τροφές που λειτουργούν ως φυσικά αντιφλεγμονώδη. Ας δούμε παρακάτω κάποια από αυτά.

Μύρτιλα

Τα μύρτιλα είναι πλούσια πηγή βιταμινών και αντιοξειδωτικών και η κατανάλωσή τους θωρακίζει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, μειώνει την πίεση του αίματος, τονώνει τη μνήμη και την όραση και προστατεύει από καρδιοπάθειες και διαβήτη.

Ντομάτα

Είναι πλούσια πηγή βιταμίνης Α, Β, Ε, Κ, σελήνιου, σιδήρου, αλλά και λυκοπένιου, που έχει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι μία από τις πιο πλούσιες φυτικές πηγές Ω3 λιπαρών οξέων και αντιοξειδωτικών ουσιών. Η κατανάλωσή του ενισχύει τη λειτουργία της καρδιάς και του εγκεφάλου, μειώνει τη χοληστερίνη και περιορίζει τα συμπτώματα φλεγμονωδών νόσων.

Κουρκουμάς

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κουρκουμίνη και έχει ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση.

Κανέλα

Η κανέλα έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση και βοηθά στη σταθεροποίηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα. Επίσης, ένα από τα συστατικά της – η σιναμαλδεύδη επιδρά στα αιμοπετάλια και εμποδίζει τον σχηματισμό θρόμβων.

Κεράσια

Τα κεράσια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως ανθοκυανίνες και κατεχίνες, που καταπολεμούν τις φλεγμονές.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνες K, C, E, φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, κάλλιο. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, προστατεύει την καρδιά και τους ιστούς, συμβάλλει στην αναπαραγωγή των κυττάρων, έχει αντικαρκινική και αντιφλεγμονώδη δράση.

Πιπεριές

Είναι πλούσιες σε βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά που έχουν ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση. Οι πιπεριές παρέχουν την αντιοξειδωτική κουερσετίνη, η οποία μπορεί να μειώσει έναν δείκτη οξειδωτικής βλάβης σε άτομα με σαρκοείδωση, μία φλεγμονώδη ασθένεια.

 

Η Oμοιοπαθητική και ο Βελονισμός μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση των φλεγμονών. Φυτικά σκευάσματα βοηθούν στην επούλωση της φλεγμονής και απαλύνουν τον πόνο.

Σημείωση: Οι παραπάνω τροφές μπορεί να μην ταιριάζουν στη διατροφή όλων. Πριν την κατανάλωσή τους είναι πολύ σημαντικό να συμβουλευτείτε πρώτα τον ιατρό σας.

Πηγή: https://www.onmed.gr/

Για οποιαδήποτε ερώτηση έχετε επικοινωνήστε με την ιατρό σας: https://holisticmd.gr/contact/.

 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *