fbpx
Δυσκοιλιότητα: αντιμετώπιση με Ομοιοπαθητική
Δυσκοιλιότητα: αντιμετώπιση με Ομοιοπαθητική

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα σύνηθες φαινόμενο που ταλαιπωρεί αρκετό κόσμο και πολλές φορές μπορεί να υποκρύπτει σοβαρές νόσους. Ορίζεται σαν συχνότητα κενώσεων λιγότερων των τριών την εβδομάδα, και πολλοί ασθενείς δεν νιώθουν το αίσθημα της πληρότητας στην κάτω κοιλία, έχουν σκληρά κόπρανα και παρουσιάζουν το αίσθημα της ανεπαρκούς κένωσης.

Ποια μπορεί να είναι τα αίτια της δυσκοιλιότητας;

Τα αίτια της δυσκοιλιότητας είναι αρκετά και εμφανίζονται ανάλογα την κάθε περίπτωση. Ας δούμε μερικά από αυτά παρακάτω:

  • Εγκυμοσύνη
  • Ανεπαρκής λήψη φυτικών ινών
  • Προχωρημένη ηλικία
  • Καθιστική ζωή
  • Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου
  • Σακχαρώδης διαβήτης
  • Κατάθλιψη
  • Ανορεξία
  • Νόσοι του πεπτικού συστήματος (πχ. παθήσεις του παχέος εντέρου ή παθήσεις ορθού, όπως ραγάδες ή αιμορροΐδες)
Τρόποι αντιμετώπισης της δυσκοιλιότητας με τη βοήθεια της Ομοιοπαθητικής

Η δυσκοιλιότητα εμφανίζει διαφορετικές εικόνες σε κάθε ασθενή και για τον λόγο αυτό στην Ομοιοπαθητική υπάρχει εξατομικευμένη θεραπεία. Η Ομοιοπαθητική θεραπεία είναι φυσική, ακίνδυνη, αποτελεσματική και μόνιμη, ενισχύοντας παράλληλα τον οργανισμό στο σύνολό του. Στη δυσκοιλιότητα η Ομοιοπαθητική λειτουργεί και προληπτικά αφού προλαμβάνει όλα τα συμπτώματα. Τα ομοιοπαθητικά φάρμακα, διαφορετικά για κάθε ασθενή, μπορούν να βοηθήσουν το σώμα να λειτουργεί αποτελεσματικά.

Πέρα από την εξατομικευμένη θεραπεία και τις οδηγίες που θα λάβετε από τον ιατρό σας, μετά από κλινική εξέταση και λήψη ιστορικού, είναι σημαντικό να ακολουθήσετε παράλληλα και κάποια βήματα που θα σας βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας και αυτά είναι τα παρακάτω:

  • Να καταναλώνετε αρκετό νερό
  • Ενσωματώστε φυτικές ίνες στην καθημερινή σας διατροφή
  • Εντάξτε στη διατροφή σας πολλά φρούτα και λαχανικά (πχ. δαμάσκηνα, βερίκοκα, σύκα, φυλλώδη λαχανικά)
  • Γυμναστική
  • Αποφυγή κατανάλωσης επεξεργασμένων τροφίμων
  • Σωστή στάση στη λεκάνη (τα γόνατά μας πρέπει να βρίσκονται πιο ψηλά από τα ισχία μας)
  • Ακολουθήστε μία διατροφή πλούσια σε προβιοτικά
  • Επισκεφτείτε την τουαλέτα όταν το ζητάει ο οργανισμός σας

Μην ξεχνάτε πόσο σημαντική είναι για την υγεία μας η σωστή και τακτική κένωση του εντέρου. Για οποιαδήποτε ερώτηση έχετε επικοινωνήστε με την ιατρό σας: https://holisticmd.gr/contact/.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *