fbpx
Ομοιοπαθητική και ενίσχυση ανοσοποιητικού
Ομοιοπαθητική και ενίσχυση ανοσοποιητικού

Τι είναι το ανοσοποιητικό σύστημα;

Το ανοσοποιητικό σύστημα ενός οργανισμού είναι ένα σύστημα πολλών και διαφορετικών οργάνων, ιστών και βιολογικών μηχανισμών, το οποίο είναι υπεύθυνο για την άμυνά του.

Τι είναι αυτό που συχνά φαίνεται να επιδρά αρνητικά στο ανοσοποιητικό μας σύστημα;

Το σώμα μας εκτίθεται καθημερινά σε πολλούς ιούς, ωστόσο ένας υγιεινός τρόπος ζωής φαίνεται να είναι το κλειδί για την αποτελεσματικότητα της άμυνας του οργανισμού μας απέναντί τους.

Ένας αδύναμος οργανισμός, αυτόματα γίνεται πιο ευάλωτος απέναντι στις αρρώστιες. Το στρες αποτελεί έναν από τους κύριους παράγοντες αποδυνάμωσης του οργανισμού, μειώνοντας σημαντικά την ικανότητά του να καταπολεμά αποτελεσματικά τις ασθένειες. Οι γρήγοροι και απαιτητικοί ρυθμοί της σύγχρονης πλέον ζωής μας αυτομάτως μπορούν να ακυρώσουν τις προσπάθειές μας να αποφύγουμε το στρες, όμως ο τρόπος που το αντιμετωπίζουμε έχει πραγματικά μεγάλη σημασία στην ενίσχυση της προστασίας του ανοσοποιητικού μας.

Πώς ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα ενάντια στους ιούς και τις λοιμώξεις;

1. Με υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τρεφόμαστε με υγιεινές και καθαρές τροφές, πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, τα οποία είναι πραγματικά πολύτιμα για τα κύτταρά μας! Μία διατροφή πλόυσια σε βιταμίνες και πολύτιμα μέταλλα, αλλά και φυτικές ίνες, τα οποία λαμβάνουμε από τα φρούτα, τα λαχανικά, το άπαχο κρέας, τα όσπρια, τους ξηρούς καρπούς και τους σπόρους, αλλά και το ελαιόλαδο, αποφεύγοντας φυσικά την ζάχαρη, ενώ παράλληλα πίνοντας αρκετό νερό, μπορεί πραγματικά να κάνει τον οργανισμό μας να μας ευγνωμονεί!

Τροφές για γερό ανοσοποιητικό

2. Με κίνηση και άσκηση

Τα πολλαπλά οφέλη της άσκησης για την σωματική και πνευματική μας υγεία είναι ήδη γνωστά! Ωστόσο, αποδεδειγμένα, μία εικοσάλεπτη ή τριαντάλεπτη καθημερινή προπόνηση τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα, μπορεί πραγματικά να βελτιώσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος, αυξάνοντας τη δράση των λευκών αιμοσφαιρίων που επιτίθονται στους ιούς!

3. Με ελάττωση του στρες

Όσο δύσκολο κι αν είναι να αντιμετωπίσουμε το καθημερινό στρες, πραγματικά το χρωστάμε στον εαυτό μας και στην υγεία του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Το στρες μπορεί να επηρεάσει αρνητικά κάθε λειτουργία του οργανισμού μας, ακυρώνοντας έτσι κάθε άλλη μας προσπάθεια να τον ενισχύσουμε! Βάζοντας στην καθημερινότητά μας απλές δραστηριότητες που μας χαλαρώνουν, όπως γιόγκα, μουσική, περίπατο, μασάζ, και οτιδήποτε άλλο μας χαλαρώνει, μπορεί πραγματικά να δράσει ευεργετικά στις ορμόνες μας και στο ανοσοποιητικό μας.

4. Με καλό ύπνο

Όταν δεν προσφέρετε στον οργανισμό σας επαρκή και ποιοτικό ύπνο, αυτό μπορεί πολύ εύκολα να οδηγήσει σε καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος. Ο ύπνος αναζωογονεί και αναπλάθει τα κύτταρα, ενώ θεραπεύει το σώμα, καθιστώντας το έτσι δυνατό στο να μπορεί να αντιστέκεται στις αρρώστιες. Χαρίστε στον εαυτό σας επτά με οκτώ ώρες ποιοτικού ύπνου καθημερινά και… αφήστε τα υπόλοιπα πάνω του!

Μπορεί η ομοιοπαθητική να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος;

Ανάλογα με το προφίλ του κάθε ασθενούς και τις ιδιαίτερες ανάγκες του οργανισμού του, με την ομοιοπαθητική μελετούμε και αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα ενός αδύναμου ανοσοποιητικού ολιστικά, εξισορροπώντας συνολικά τις λειτουργίες του οργανισμού του οδηγούμενοι έτσι στην ενδυνάμωσή του.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *